چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
پیام فرمانده سپاه الغدیر

حوزه/سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصویب شورای عالی امنیت ملی و با هماهنگی کامل با ارتش قهرمان در پاسخ به شرارت‌ها و جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با حمله موشکی دقیق پایگاه‌ها و مقرهای جاسوسی این رژیم را با صدها فروند موشک مورد اصابت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد در پی عملیات وعده صادق ۲ و در هم کوبیده شدن زیرساخت های نظامی رژیم وحشی و غاصب صهیونیستی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

خداوند عزیز و ذو انتقام را شاکریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی همسنگران و سبزپوشان حریم ولایت و ملت در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم منحوس صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافراز جبهه مقاومت اسلامی بودیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصویب شورای عالی امنیت ملی و با هماهنگی کامل با ارتش قهرمان در پاسخ به شرارت‌ها و جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی با حمله موشکی دقیق پایگاه‌ها و مقرهای جاسوسی این رژیم را با صدها فروند موشک مورد اصابت قرار داد.

این حرکت غرورانگیز با موج حمایت و شادی مردم عزیزمان همراه شده و با پیام‌های سراسر مهر و محبت فرزندان و خدمتگزاران خود در سپاه پاسداران را مورد عنایت قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم دارالعباده که با حضور پرشور خود در تشکیل زنجیره انسانی ۱۰ کیلومتری در حمایت و یاری از حزب الله به فرمان ولی خود لبیک گفتند؛ این پیروزی بزرگ را خدمت حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب ایشان، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم شریف و بصیر استان یزد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha